Blomsterskjerf og knapper! Samt flott webshop!

Eller, blomstene heklet jeg på under 3 dager – men monteringen har latt vente på seg. Jeg startet på dette kvelden før København turen i Mars, i håp om å kunne bruke det på forhandlermøte middagen – på lørdagen. Men jeg måtte legge igjen saks og nåler i Køben, for jeg skulle fly – og de andre ta båten tilbake – dermed ble det ingen montering. Siden har det ligget. Men i dag har jeg tatt motet til meg, og fått ferdig denne saken her også ! 🙂  Garnet er Viking Alpaca Superfine, og mønsteret er også fra Viking Garn.

Dere som følger oss på FB, har sikkert fått med seg at det er MASSE knapper på vei inn til oss. Nærmere 3000 knapper er i full anmarsj inn i lokalene våre. Vi gleder oss masse til å dele dette med dere!

Og en annen ting, webshoppen vår er i gang! Gå på http://shop.maskerogsting.no, og se vår flotte nye butikk!

Legg igjen en kommentar

