«Give away» hos Masker & Sting

Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere. I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang!

Utkommer 28. april. Kr 299,-

Masker & Sting kommer til å selge denne boken, og det artige er at TIA har vært med å bidratt i denne. TIA er ganske stolt og det er moro at vi kan tilby denne til våre kunder. Vi vil lage litt «hype» rundt boka og lanseringen. Her er det MANGE flinke bloggere som er med, og de fortjener en stor applaus alle sammen. Vi kjører derfor to «Gi borter», en her i bloggen og en på Facebook. Alt du trenger å gjøre, er å skrive en kommentar under dette innlegget, og vi trekker en vinner på lanseringsdagen! 🙂 På Facebook kan du også delta, ved å skrive en kommentar under bildeposten, og har du delt eller vervet noen til siden vår på FB – skriver du det, og får to lodd! Linker du eller blogger om dette innlegget, får du også to lodd, her i bloggtrekningen! 🙂

Lykke til ! 🙂

28 responses to this post.

  1. Posted by Camilla on 15. april 2011 at 11:22

    Denne ser kjempefin ut. Og hvis ikke jeg blir en heldig vinner så kommer jeg til å kjøpe den:)

    Svar

  2. Så spennende! Jeg har linket i bloggen min og tar dermed to lodd :))))

    Svar

  3. Posted by Maren on 15. april 2011 at 12:31

    *tittei* Vil være med!

    Svar

  4. Posted by Ragnhild on 15. april 2011 at 17:33

    Tar et lodd her jeg:)

    Svar

  5. Posted by Eli on 15. april 2011 at 18:32

    Flott bok!

    Svar

  6. For en kjempeflott blogg!
    Her har jeg ikke vært innom før, men var så heldig å få høre om den på hobbyforumet jeg er med, så her skal jeg fortsette å komme innom!

    Gleder meg til å lese boken, for den skal i hylla i hobbykroken min på den ene eller en andre måten!

    Jeg tar to lodd takk, og løper inn på bloggen min for å linke til dere 🙂

    Svar

  7. Posted by Kaspara on 15. april 2011 at 19:04

    Flott blogg, og flott bok 🙂 vil gjerne være med på trekningen 🙂

    Svar

  8. tar et lodd jeg. =)

    Svar

  9. Posted by Marte Tønder on 15. april 2011 at 19:56

    Vil gjerne være med ja!

    Svar

  10. Posted by astrid dammen on 15. april 2011 at 20:06

    Jeg er med – og håper på vinnerlykke.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    Svar

  11. Tror dette er en bok som er verdt å eie! 1 lodd til meg.

    Svar

  12. Posted by Camilla on 17. april 2011 at 07:56

    Ååååh… Den så super ut!! Vil vinne 😀

    Svar

  13. Ja, det hadde vært helt topp å vinne dette!!!

    Svar

  14. Posted by Stine on 17. april 2011 at 10:59

    Spennende! Vil ha! 🙂

    Svar

  15. Posted by selma tanovic on 18. april 2011 at 14:05

    1 lodd på meg. så flott

    Svar

  16. Ja – den boka ønsker jeg meg 🙂
    Linker o bloggen min umiddelbart.

    Svar

  17. Posted by Laila on 20. april 2011 at 09:01

    Jeg tar et lodd.

    Mvh laila

    Svar

  18. Nå har jeg skrevet i bloggen min om dette så da håper jeg at to lodd er det som skal til for å bli heldig eier av boka 🙂

    Svar

  19. Jeg tar gjerne ett lodd:D

    Svar

  20. Nå har jeg registrert meg i den nye butikken deres!
    Så nå er jeg også med 😉

    Svar

  21. Jeg vil gjerne være med!

    Svar

  22. Jeg er med og har i tillegg postet et innlegg i bloggen min:)

    Svar

  23. Jeg er gjerne med, og har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/vinn-bok.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    Svar

  24. Glemte å si at jeg tar 2 lodd 🙂

    Svar

  25. Jaaa jeg vil være med. Super gøy at en blogger har vært med å lage en så fin bok. Håper dere selger til gull :-)) klem fra Thora.

    Svar

  26. Heisann! Jeg vil gjerne være med på give awayen med 2 lodd:o)

    Jeg har linket give awayen her: http://www.facebook.com/pages/-CHJ-Creations-/311620541485#!/pages/-CHJ-Creations-/311620541485

    Krysser armer og ben for at jeg har lykken med meg!

    Svar

  27. Posted by Hilde Olsø on 28. april 2011 at 19:26

    Rekker jeg å hive meg med i trekningen med 1 lodd eller? 😉

    Svar

  28. Posted by Unni on 4. mai 2011 at 09:08

    Er jeg for sen? Denne boken fikk jeg KJEMPE lyst på 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

